امیر،عشق زندگی

مامان روترسوندی

1391/9/22 18:39
نویسنده : مامان امیر
396 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

بعدازدوماه اززمانی که فهمیدم یک فرشته کوچولو مهمون ماشده ،نزدیک بود من رو تنها بزاری...  یک روز بعدازظهرکه باباجونت سرکاربود ،من خونه مامانی خواب بودم  با احساس دردوناراحتی در شکمم ازخواب پریدم،متاسفانه مامانی رفته بود دوره قرآن وفقط خاله فایزه خونه بود...  خیلی ساعات بدی بود  نمیفهمیدم چه اتفاقی افتاده ونمیدونستم باید چکار کنم  به زن دایی مریم زنگ زدم ومشکلم رو گفتم،خیلی باصحبتهاش منو آروم کرد واز من خواست دراز بکشم وتکون نخورم...  باباجونت راه دوری بود وقرارشد خودش روزودتر برسونه...(مثل همیشه ...)  مریم جون بادایی هماهنگ کرد وخودشون رو رسوندند خونه بابایی...تا اون موقع مامانی هم اومده بود  باماشین دایی علی منورسوندند سونوگرافی(دوست دایی جون بود)بدون نوبت رفتیم داخل وپس از انجام سونو آقای دکتر گفت شماسالمی( دراون لحظه تمام دنیا روبه من دادند) وفقط کمی باجفتت دعوا کردی وهمین باعث خونریزی شده...  دایی باخانم دکتر فکوربیات که من تحت نظرشون بودم تلفنی صحبت کرد ودستور دارویی گرفت وبه من سرم وصل کردند وخونه بابایی استراحت مطلق...  تا باباجون سربرسه من زیر سرم خوابم برده بود...  خیلی ترسیدم  تا اون روز احساس خاصی به این بارشیشه نداشتم  ولی در اون لحظه ها فهمیدم خیلی به شما وابسته شدم ...  خداروشکر میکنم که به کمک همه شمامن روترک نکردی وپیشم موندی  گرچه تاچند ماه دراضطراب بودم...  خیلی خیلی دوستت دارم فرشته من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 19:29
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
باران قلنبه
25 آذر 91 20:16
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5